ללמוד להצליח
כהורים אנחנו מתבוננים בהתרגשות בילדנו מגיל אפס, ומצפים לראות כיצד הוא מתפתח בקצב המתאים לגילו ומצליח בתפקודים השונים. כמו כן, אנחנו נוטים להשוות אותו לילדים אחרים, או לילדים הבוגרים יותר שלנו, ולשאול שאלות.
המרכז לקידום למידה נועד להעניק מיומנויות לימוד בסיסיות להתפתחות תקינה אצל ילדים החל מהגיל הרך, במטרה לזהות ולטפל בעיכובים ומכשולים בהתפתחות. לעיתים קרובות אלו דברים קטנים ונקודתיים, הנפתרים במספר מפגשים, ומאפשרים לילד להשתחרר ולהתחיל לממש את הפוטנציאל שלו.
המרכז פועל בשיטה המבוססת על העקרונות המוכחים של ריפוי בעיסוק, ועוסק בפיתוח תוכניות אישיות לנוער ולמתבגרים בתחומי ההתנהגות הלימודית. למידה היא טכניקה נרכשת, ומניסיוננו כל אחד ואחת יכולים להצליח בלימודים. במשך השנים, פיתחנו ניסיון רב ורגישות לעבודה עם מתבגרים, ואנחנו מביאים עבורכם רצון גדול לעזור, כושר הקשבה, גבולות ברורים ומוטיבציה גדולה להצליח.
במיוחד היום, בעידן של ריבוי מסכים וגירויים חיצוניים, ארגון לימודי וקבלת תחושת שליטה בלימודים יכולים להיות ההשקעה החשובה ביותר בילדכם לעתיד.
חשים שילדכם לא ממש את הפוטנציאל שלו? כתב ידו אינו קריא והמחברות שלו מבולגנות ומלאות קשקושים? הוא אינו נוגע בשיעורי הבית בלי עזרה צמודה...והכל לוקח שעות? דברו איתנו ונשמח לסייע.
בגילאי הגן
כהורים אנחנו מתבוננים בהתרגשות בילד הנפרד מאיתנו כמו גדול בשער הגן. וואו,עוד מעט כיתה א' אנחנו חושבים בהשתאות. ואז באה השאלה הבלתי נמנעת. הוא מוכן בכלל לבית הספר? כדאי לעבוד איתו כבר? ואם כן אז איך?
בבית הספר
טלפונים מהמורה,קשיים בכיתה, מה עובר על הילד?
הילד הצטיין בגן, עבר את כיתה א התרגל והסתגל למערכת. הוא חכם ויכול לנהל את כל העולם. בדיבורים. כשזה מגיע לכתיבה, פתאום הוא ילד אחר לחלוטין.
לקריאה נוספת >>
מבחן ובגרות
הילד שלי חכם, מוכשר ומוצלח אבל כשזה מגיע למבחנים ולעבודות הוא פשוט לא מצליח!
איך מלמדים איך ללמוד? מה עושים בשביל להצליח? איך מתמודדים עם מסות של חומר?